13/07/2019 Dag 13: 5 uur in het zadel

16 juli 2019 - Buffalo, New York, Verenigde Staten

Vandaag was het heel druk. Ik moest twee ritten gidsen. Één in de voormiddag van drie uur. Deze duurde tot 13u. Om 14 u stond de volgende gepland tot 16u. Ik moest dus tussendoor snel eten anders zou ik van mijn paard gevallen zijn. Het paardje dat ik deze keer reed was Kisses, een mooie bruine merrie. Mijn mede gids was Sydney. Zij doet dit nu ongeveer een jaar en het was fijn om haar erbij te hebben. Na 5 uur in het zadel was het tijd om even te rusten.

De andere meiden waren van plan om naar “the mall” te gaan in Little Valley. Ze noemen de dollar general zo omdat het de grootste winkel is in Little Valley en je er heel veel spullen kan vinden. Het is een soort kleine supermarkt. Ik ging mee om dat ook eens te zien. Nadien konden we even rusten buiten voor we weer onze klusjes moesten doen.

Jim moest vandaag weer met de wagon weg naar Salamanca om daar wagon rides te doen. Het was vandaag celebrating Salamanca. Hij bracht van daar eten voor ons mee: kip met beans en pasta. Het was heel lekker. Het was mijn plan om na het eten mijn boots eens goed te poetsen en te verzorgen. Iedereen zag mij dat doen en vroeg hoe zij het ook konden doen. Zo zaten we daar met z’n alle onze laarzen te poetsen. Nadien speelde we nog een paar gezelschapspelletjes en was het tijd om te gaan slapen.