12/07/2019 Dag 12: aussie dinner

16 juli 2019 - Buffalo, New York, Verenigde Staten

Onze eerste trail ride begon om 10 uur en was maar een uurtje lang. Na het verzorgen van de paarden was het eens tijd voor mij om te videochatten met het thuisfront. De rest vertrok om 12 uur opnieuw op een trail ride. Ik bleef op de ranch en deed wat klusjes in de stallen. Na de lunch was het tijd om Maggie en Jessie (de trekpaarden) te poetsen en op te tuigen. Van Holly mochten we foto’s trekken op Maggie. Kat maakte deze avond een Australische maaltijd voor ons klaar. Het waren een soort hamburgers van zalm, zoete patat en ajuin. Daarnaast maakte we een salade. We hielpen Kat allemaal in de keuken. Het eten was super lekker. Dat recept komt zeker mee naar huis.

De twee percherons moesten klaargemaakt worden voor een wagon ride. We reden met de wagen naar Little Valley om daar bij de kerk kinderen op te pikken. De meiden en ik bleven met Dolly in de auto en reden na een tijdje terug door. Jim en Holly konden de kinderen op de wagen wel aan. Eenmaal terug aangekomen op de ranch raapten we de spullen voor smores bij elkaar en gingen we naar het kampvuur. Ook de gitaar kwam mee en ik speelde een paar liedjes. We maakten het niet te laat want morgen zou weer een drukke dag zijn.