10/07/2019 Dag 10: simkaart

15 juli 2019 - Buffalo, New York, Verenigde Staten

Een rustige maar frustrerende voormiddag voor de dames van the Crosspatch. Ons doel in de voormiddag was om simkaarten voor Kat, Elise en mij te gaan halen bij Verizon. Klinkt allemaal heel simpel. Bij Verizon aangekomen kon er enkel een simkaart geplaatst worden in mijn gsm. Bij de twee andere wou deze niet installeren. Elise moest een andere provider gebruiken want haar gsm ging niet met Verizon. Bij Kat was het probleem heel ingewikkeld. Terwijl Kat en Dolly bij Verizon bleven en te proberen het probleem op te lossen, ging ik met de rest naar Walmart. Daar konden we voor Elise een andere simkaart zoeken. Dat liep ook niet van een leien dakje. Na een lange tijd proberen kwamen Kat en Dolly er aan. Kat haar gsm was zo ontregeld door de simkaart van T-mobile die ze eerst had gekocht, dat ze een nieuwe gsm moest kopen om te kunnen communiceren met thuis. Uiteindelijk hebben de mannen bij Walmart ons kunnen verder helpen. We hebben er veel langer over gedaan dan gepland.

Terug thuis was het snel eten en dan beginnen werken. We deden verder met het onkruid wieden. Met zo’n groot terrein heb je ook veel onkruid. Vandaag was Justine ook jarig. Na het eten kwam Holly binnen. Ze had een geweldig lekkere chocolade taart gemaakt. Jim liet ons zien dat hij ons graag heeft door ons aan tafel nat te spuiten met het waterpistool. Eigenlijk is dat voor de vogel, Henri, maar Jim vindt het geweldig leuk om op mensen te gebruiken. Geen zorgen, we pakken hem nog wel terug.