25/07/2019 Dag 25: Drive in

26 juli 2019 - Buffalo, New York, Verenigde Staten

Ontbijt en klusjes. Je kent het onderhand wel. Om 10 uur hadden we een speciale rit. We vertrokken met 9 mensen plus 3 gidsen: Elise, Kat en ik. Ik reed voorop met Bella. Zeven van de negen wilden maar voor één uur gaan. De twee andere gingen voor twee uur. Toch wilden ze allemaal samen vertrekken. Dus namen we iedereen eerst voor een rit van een uur. Tot we op het punt kwamen waar we moesten splitsen. Ik zou samen met Elise de zeven mensen terug naar de ranch nemen en Kat nam de twee andere voor nog een extra uur. Het was een geregel maar alles verliep prima. Voor mij was het wel even hard roepen zodat alle negen gasten mij konden horen. Ik was blij dat Kat en Elise er waren om te helpen. Het is fijn dat het teamwerk tussen onze vijf meiden zo goed gaat.

Mallory nam om 12 uur twee mensen mee op een rit van twee uur dus toen Elise en ik terugkwamen hielpen we haar met haar gasten. Snel daarna kwam Kat terug met de twee mannen die voor twee uur gingen. We aten lunch en om twee uur konden Holly, Kat en Alice opnieuw vertrekken. Er reden twee jonge kindjes in die groep die aan het touw moesten genomen worden. Dat namen Kat en Alice voor hun rekening. Nadat zij waren vetrokken gingen Elise, Marielle en ik wat opruimen rond het kampvuur en de hutten. Dolly en Jim reden naar Buffalo om een nieuwe workaway op te halen. Haar naam is Sofia en ze komt uit Italië. We ontmoeten haar met z’n alle.

Jess had ons beloofd dat hij ons mee zou nemen naar de drive in movies. We stopten eerst bij Burger King en Tops om eten en snacks op te halen. Daarna vonden we ons plaatsje in de pick-up voor het grote scherm. We keken de nieuwe Lion King. Het was zo leuk om onder de prachtige sterrenhemel vanachter in de pick-up naar deze mooie film te kijken. We konden nog blijven om ook de nieuwe Aladdin te kijken maar morgen is weer een drukke dag en iedereen was te moe of had het te koud om nog te blijven zitten.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade